SM och Internationella tävlingen

Nu är jag hemma. Underbart att få sova i en riktig säng...och med en kudde! Jag råkade ju glömma kudden hemma, inte särskilt kul. Jag fick bygga up en kudde av mjukisbyxor istället, mm det fick duga. Maten var inte heller kul. Egentligen ville man tillaga något gott med pasta, men istället blev det hemkörning(till gympasalen) med pizza och kycklingrullar...less på sån mat! men det äckligaste var ju mjukosten med räksmak, vem vill ha det till frukost liksom??okej sanna..men inte jag.

Okej, kanske ska berätta om själva tävlingen! Vi gjorde jättebra ifrån oss och hamnade på fjärde plats, det vi räknat med, vi är nöjda! men skulle ha varit kul med en tredjeplats och medalj..det kan jag inte förneka. På internationella kom vi tvåa, och det gav oss en silvermedalj yeeah. och!! vi fick 9/10 på utstrålning, såååå bra happy happy.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0