I will survive

Dagarna som kommer är hemska, typ. Kommer jag att överleva? Ja!

Just nu skulle jag helst av allt bara vilja sova. för min kropp strejkar! det finns ingen ork till att plugga. Vad ska jag göra för att bli pigg? hmm jag behöver energi...kanske borde gå och köpa dextrosol...men orkar jag ens det? svar nej. och nu fick jag plötsligt ett sug efter max, ett orginalmål. eller subway? Vi kan i alla fall konstatera att jag börjar bli hungrig. men jag förstår inte hur. Jag har ju ätit hela dagen! men bara att proppa i sig mer då...för mat ska jag ha.

hejdå bloggi, hej plugg...


Kommentarer
Postat av: yasmine ♥

värsta veckorna på året nu alltså. de värsta!

2009-05-07 @ 21:10:22
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0