Uppdatering

Äntligen söndag JAAAAAAA!! veckan har varit jobbig, men också kul. Min klass, S3IDC, hade ju skiva i tisdags, dunder. Kvällen började hemma hos Ellis där alla tjejerna i klassen befann sig. Även Lojsii, Ida, Ester och andra middagsgäster. Det fixades med smink och hår, alla sprang runt som yra höns...mest jag kanske? tror det. Jag kunde inte slappna av en sekund, hade liksom tusen saker att fixa..inte lätt nej.

Jag, Lussan, Ida, Emma och Anna tog sen en taxi(tack för skjutsen Emanuel) till bj, där mötte vi dom andra. Och alla var så fina, finisar. Efter skivan rörde vi oss mot grekiska föreningen som det var sagt? men där hände det inget. så det blev hemgång. och bara så ALLA vet....Lollo blev full fullare fullast "vi linger locke" eller hur var det? i alla fall så var hon kul :D

Min nominering då...jag blev klassens MISSBRUKARE. och vad är det jag missbrukar? Inte så svårt att gissa...skor, kläder och materiella ting. Jag överkonsumerar som Mayi brukar säga. och min låt blev SHE'S A MANIAC åååååhh bästa.

I onsdags hade jag tänkt gå på elitarnas skiva, men så blev det inte. Jag kände mig tvungen att plugga matte. Hade ju np i matte c i fredags. mm och det gick sämst. Jag brukar sällan använda ordet hata, men! Jag hatar matte!!!!


Efter träningen i fredags träffade jag Louise, Julia och Manuela. och för oss blev det skiva(Elinors skiva) på Teatern. Vi hade det kalas...examini salamini oa oa amini examini salamini oa oa!

Igår blev det träning och träning. sen eurovision, men det börjar bli tråk..går ju aldrig bra för Sverige.

Idag vaknade jag vid sju, hade dans(träning inför skolkampen) klockan åtta. Efter 45 minuter cyklade jag till ukk, där jag hade dansrep(Phantoms). Efter repititionen cyklade jag tillbaka till danssalen(skolkampen). halv två fick jag en timmes paus. sen cyklade jag till ukk(Phantoms), föreställning! och för en timme sen kom jag hem. Jag är trött!

Nu tänkte jag ta en powernap på tjugo min, ett måste om jag ska orka plugga hela kvällen.
Bye, bye bloggi♥


Kommentarer
Postat av: louise

MEN JAG ÅT MEDICIN.. DÄRFÖR JAG BLEV TOKFULL!

heh drack betydligt mer i fredags och blev knappt full, och då hade jag äntligen slutat med medicinen. SÅ ALLA VET!.. eeeeeeeeehe... och ja vi linger locke haha as kul ju!!

2009-05-18 @ 15:25:56
Postat av: lloolo

MEDICINENS FEL!! SÅ ALLA VET.

bevis: ja drack betydligt mer utan medicin i fredags o blev inte alls lika full.

LINGA LOCKE EEEEEEEHE DUNDER

2009-05-18 @ 15:27:26
Postat av: Anonym

oj blev det två gånger. SKIT, ehe ta bort en?

2009-05-18 @ 15:27:51
Postat av: Anonym

jävla massa gånger, jag bara trycker och trycker och allt försvinner och kommer tillbaka. SISTA GÅNGEN NU LOVAR!

2009-05-18 @ 15:28:41
Postat av: Anonym

skojade bara

hej hur är det?

2009-05-18 @ 15:29:26
Postat av: sniff sniff

HAHAH äj jag orkar inte





ditt retard





jo tack bra själv?

2009-05-18 @ 19:02:50
Postat av: Anonym

helt okey, pirrar lite i magen. vet inte om ja är kär eller bajsnödig

2009-05-26 @ 15:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0