I skolan

Nu sitter jag i elverådsrummet med Anna och Ida. Jag och Anna bor här...mm så är det. När vi behöver en paus försvinner vi in i rummet. Men imorgon försvinner Anna till Milano, då blir det ensamt. Jag vill också resa!

Anna och Ida tjatar om en väska som jag aldrig har använt. Jag köpte väskan i Italien för två år sen. Den är faktiskt jättefin...så varför använder jag den inte?Jag måste leta fram den.

Igår skrev jag klart mitt cv. Jag är nöjd. Nu ska jag ut och leta jobb, go go. Men en sak som är säker, aldrig MAX! nej inte igen.

För vi ska till Gotland! Nu är det bokat och klart, vecka 29. Det blir jag, Sanna, Lollo och Manuela som åker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gotland, tagga!!

2009-03-26 @ 18:33:08
URL: http://lusssan.blogg.se/
Postat av: Tilds

yeeah

2009-03-26 @ 18:36:22
Postat av: ida!(pipen)

jaa det måste du!!

2009-03-27 @ 18:17:46
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0