Världens bästa mormor

Jag ska bli bättre på att hälsa på mormor. De senanste två veckorna har jag besökt henne tre gånger. Och nästa vecka, på måndag?blir det ett till besök. Jag vill finnas för henne och hjälpa till! För mormor har alltid hjälpt mig. Världens bästa mormor. Nu är mormors bror på besök. och vet ni! han hade köpte en ny mobil. Teknisk som jag är så visade jag alla funktioner. Jag kände mig riktigt nöjd....för i vanliga fall är det jag som inte äns får igång en kaffemaskin! Ja, den historien är ganska kul. Maya kan den ;)



Ikväll blir det inte kristallen. Jag har för mycket plugg. Stress!! Det får bli let's dance istället, final ju! Laila eller Magnus, vem vinner?

Kollade gamla semesterbilder. Jag kanske visar senare ikväll. Hej så länge bloggi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0