Måndag

Jag hade balett imorse. Första gången på länge! Rosa, vår danslärare, körde hårt med oss. I slutet av lektionen kunde jag knappt kontrollera mina ben, helt död. Men det var ändå kul att få komma igång med baletten igen.

Balett, vaksalatiden.

Jenny, mitt lyckopiller, har skrattat åt allt hela dagen. Underbart! Det blev vår vanliga måndagsfika med gossip. Sen under engelskalektionen planerade vi London. Musikal är ett måste! Shopping är också viktigt. Jag, Jenny, Jenny W och Amanda kommer springa runt och leta klänningar till studenten. Till vår hjälp har vi Sebastian, vår egen guide och assistent. Som betalning har vi dock lovat att sitta med honom och dricka öl...eller cola som jag föredrar.

Jag har sååå många idéer till en ny dans. Jenny har fått se mig göra dansmoves hela dagen. Det vi har tänkt ut kommer bli så bra.

Matte är tråk, jag vill inte...men måste. Nu ska jag plugga non-stop hela kvällen. Eller...


Kommentarer
Postat av: yasmine

har lagt upp receptet nu (:

ja vi har också matteprov.. uschsuch

2009-03-30 @ 22:13:23
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

London tagga tagga tagga! Och lycka till med pluggandet! <3 Dansen komemr bli sjuuukt bra :D

2009-03-31 @ 15:21:15
URL: http://jennycarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0