240309

Idag var jag i skolan halv tio på morgonen, men det visade sig att jag hade inställda lektioner till halv tre. Jag hade kunnat stanna hemma och gjort nytta! men jag var ganska duktig ändå. Jag och Anna klättrade bland alla kartonger med studentmössor i elevrådsrummet. Vi kollade scheman och delade ut alla. Men jag har fortfarande inte fått min! Jag tror Nicko har tagit hand om den?Efter utdelningen skrev jag några viktiga mail, så nu är det gjort! Jag har även lämnat in lappen om att jag vill ta bort filosofi A, och även lämnat tillbaka böcker till bibilioteket. Bra Matilda! Jag glömde bara en sak...måste ringa sjukgymnasten. Det får göras imorgon.



Idag träffades Phantoms, första fången efter DM. Vi fick höra domarprotokollet. Nu vet vi vad som måste förbättras till SM. men jag vet väl ungefär vad jag behöver träna på. Först och främst måste jag få upp min kondition. Det kommer fixa sig. För nu tänker jag börja träna på riktigt...jag är liksom frisk, äntligen!

Nu ska jag börja plugga. Prov imorgon, det fick jag reda på idag. hmm...önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: harry

Lycka till Matilda, fin blogg:D

2009-03-24 @ 23:04:57
Postat av: Matilda

Första kommentaren ;) Tack Harry!

2009-03-24 @ 23:12:56
URL: http://tingalingan.blogg.se/
Postat av: oskar

Måste hålla med harryboy om att bloggen är fin och lycka till på provet imorgon! Heja Tilda :D

2009-03-24 @ 23:46:54
Postat av: Jenny

Goddi Luck!!!

2009-03-25 @ 11:22:37
URL: http://jennycarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0