Onsdag

Nu sitter jag på jobbet. Men jag är faktsikt klar, ska börja gå hem snart. GÅ! hörde ni? Yes, för jag gick till jobbet imorse. Det tog en timme. Vad är det för fel på mig?nej men jag tänkte att det kunde vara skönt i solen..och det var det också!

"Festa festa, här kan man festa. Fest fest, här är det fest" stämmer det Emma? äntligen har jag det! Japp för ikväll blir det party. Lollo har bjudit hem ett gäng på grill hemma hos henne. Sen tror jag att vi fortsätter festen på stan?

Låten som spelades hela midsommar


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha jaarå, nu kan du det där! Ses ikväll :) Puss!

2009-06-24 @ 13:31:44
Postat av: ida!(pipen)

I LIKE TAHE SONG!

2009-06-25 @ 14:36:55
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: Manager

Hej!

Jag måste säga att du är ytterst snygg, har alltid tyckt det :)

2009-06-28 @ 03:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0