Tisdag

Jag är trött, suttit med excel hela dagen. Jag är trött på siffror. och jag är trött på radion. Nu vill jag hem. Men jag kommer säkert cykla vilse..som jag gjorde imorse. Jag virrade runt i Ultuna, blev tokig efter ett tag. Mamma var en dålig guide, jag skyller på det.

Igår var jag och Oskar i Stockholm. Vi skulle hitta ett rosa album till mig, men det gick inte så bra. Vi letade överallt...utan resultat. Lite tråkigt, för jag vill verkligen ha ett rosa album. Men jag kom på att man kanske kan beställa på internet? måste kolla upp det. Istället för albumet tröstshoppade jag två glittriga papper, blir fint när jag pysslar. Det blev en väska också, en svart med guldkedja. Oskar shoppade skor och en tavla. Han ska måla. Han målar jämt. Han köper nya tavlor varje dag..typ.

Nu måste jag röra på mig, har lite grejer att fixa. Bye Bloggi!


Kommentarer
Postat av: A

du har mailat om jobbet nu va! annars tror jag att några andra kommer få det...

2009-06-16 @ 19:55:33
Postat av: Tild

Jag har mailat! :)

2009-06-16 @ 20:45:17
Postat av: Harry

Lägg upp bilder på Oskars tavlor:)

2009-06-18 @ 11:51:52
Postat av: ida!(pipen)

Vi saknade dig igår? Vart var du?

2009-06-22 @ 11:07:33
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0