Bästisar



Igår när jag gick och la mig insåg jag att jag faktiskt tagit studenten. Efter 12 år i skolan, efter sju år med Anna och efter tre år med Maya. Mina favoriter. Jag kommer sakna er mest från min skoltid! För vet ni..bara att få sitta brevid er under lektionerna har varit mysigt, kommer sakna det. Annars vet jag ju att vi fortfarande kommer ses. Jag älskar er♥

Jag fick många fina studentpresenter, bl.a. en amulett(som blingar), så fin! och gissa vilka två tjejer som kommer få plats där i...

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh Matilda jag älskar dig också! Det har faktiskt varit det bästa med de här tre åren, tänk vad roligt vi haft! Jag är så glad för att jag har dig.. iiiih!

2009-06-09 @ 20:09:53
URL: http://skagegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0