Tallrikar

Igår lunchade jag med Jenny, Anna och Maya på stan. Det blev en wrap med kyckling, guacamole m.m. mumsi. Vi blev kvar i timmar och pratade, mest om våra framtidsplaner. Vi vill tågluffa genom Europa och båtluffa i Grekland, let's do it! Anna och Jenny ska sjunga, Maya spela gitarr och jag ska dansa..och så ska vi tjäna pengar yeaah.

Efter lunchen blev det shopping. Jag köpte två "Matteus"tallrikar. Nu har jag fyra, åtta saknas. Hoppas jag får en imorgon av m&p, för vet ni..imorgon är ingen vanlig dag. Det är min födelsedag!! Jag fyller 19 år, mitt sista år som tonåring.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhhhh längtar till vi ska luffa! Se på luffarn som går där på vägen! tralalaa...

2009-06-13 @ 22:51:48
URL: http://jennycarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0