Torsdag

Godmorgon bloggi!

Nu är håret ljust, riktigt ljust. Men det är inte som jag ville ha det..men aja, helt okej ändå. Tänker i alla fall aldrig klippa och färga där igen. Jag och frisören hade ingen connection, blää. Jag saknade min gamla frisör Maria, men hon är så fullbokad.

Jag och David sitter i elevrådsrummet, sista hänget. Vi dricker smoothie. Jag vill inte lämna tillbaka nyckeln till rummet, den är ju min. Men jag måste väl. men! jag kom precis på att jag har en biobiljett att hämta ut wiihiii. Det får jag inte glömma!

Snart åker jag till Stockholm. Jag ska som sagt köpa clips. Kanske hittar en kofta till imorgon också, hoppas. Sen när jag kommer hem ska jag fixa naglarna igen, tid klockan fem.

STUDENTEN IMORGON LADDA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0