Midsommar

Dagen började klockan åtta på morgonen, några timmar senare var vi i Idas sommarstuga. Vi åt en god lunch med köttbullar, sill, potatis, prinskorv, janssons m.m. sen promenerade vi till midsommarstången. Jag, Ida och Lollo körde några låtar innan vi frös till is. Efter dansen blev det tårta hemma hos familjen Aronsson. Vid femtiden var vi tillbaka i Idas stuga, då kom Emma..och festen kunde börja ;) Det blev grill till middag. sen partajade vi i gäststugan. Jag, Ida, Lollo, Emma och Petter, kalas! Vi fick sällskap av småttingarna...och även av "gamlingarna". Mamma och Kattis var galna..eller bara sjukt taggade?haha kul var det i alla fall!









Vid tiotiden fick vi skjuts in till Öregrund. Sen blev det kaos kaos kaos. Hemgång vid ett, somnade tre. Vaknade nio. Sen blev det lucköppning. Jag, Ida och Emma försökte pussla ihop saker och ting. Slitet...










Kommentarer
Postat av: ida!(pipen)

Mysigt :)

Jag saknar dig tilda! Ses i veckan? Jag vill gärna gå på bion som har premiär nu på onsdag..the proposal! Du känner inte för att gå och kolla med mig? :)

2009-06-22 @ 17:22:43
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/
Postat av: Ågren

haha tilda! ta bort bilden på mig när jag typ sjunger eller vad jag nu gör!! den är inte okej!!!

2009-06-22 @ 17:49:12
Postat av: ida!(pipen)

jag har träning på torsdag...what about fredag? ;D

2009-06-23 @ 13:20:02
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0