Tisdag

Hey bloggi! det har blivit dåligt med uppdateringar nu. Det beror delvis på att jag typ saknar en dator. Det fina vädret spelar också en stor roll. För vem vill sitta inne nu liksom? Just nu tar jag bara en paus från solen. Tänkte göra lite saft till mig och Oskar. Jag är törstig!!!! Saft har blivit min nya grej tror jag. Jag har skippat cola. Saft känns nyttigare..men det är det säkert inte. 

Jag måste tipsa om Sigtuna! Jag och Oskar var där igår, hur mysigt som helst. Gulliga hus, gulliga affärer och gulliga fik. Fint med vattnet också! :)

Nu ska jag tvinga Oskar att sätta på musik. Jag är trött på att läsa. bara en sak till! Vi ska till grönan imorgon, iiiih.

Kommentarer
Postat av: mayen

Åh grönan! Man blir lite avis

2009-07-01 @ 10:57:48
Postat av: Rasmus

SKIPPA INTE COLAN! COCA COLA ÄR BÄST!

2009-07-02 @ 00:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0