Parapapapa




Jag sitter hemma hos Lollo och förpartajar(har aldrig gillat ordet förkröka). Jensa, Lollos pappa, serverar oss drinkar. Wiie, längesen vi gjorde det här. Bara jag och Lojs. Parapapapa!!! Jag kan inte sluta nynna på låten. Om någon timme ska vi på inflyttningsfest hos Ida Sandberg. Lollo har ingen aning om vem tjejen är, men jag tvingar med henne ändå. Maya, min vapendragare, som skulle med är ju sjuk. Parapapapa!!! Jag sjöng hela kvällen igår också. Först för mamma, sen för Oskar och Bumbi. Hamnade på nattligt äventyr med hockey. Robinson Emmas pojkvän och Detroit förlorade. Men jag gillade "En shopaholic får en syster" bättre, blev läsning för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0