Onsdag

Mycket text och lite bilder brukar inte vara likt mig...men nu är det som det är. Jag har fått en ny klipptid, idag!! åhh jag längtar efter att bli ljusare i håret. Bara det blir bra, annars dör jag. Hemskt om det skulle bli tok nu till studenten, fyy. och om det blir för ljust måste jag åka till Stockholm och köpa nya clips. så jag får räkna med Stockholm imorgon. en annan sak jag tänkte på...om det regnar och är kallt(på fredag) måste man ju ha en kofta eller något. hmm jag måste rota lite i garderoben...

Jag: Maya, kan jag ha den här(håller upp en tröja med paljetter) eller blir det för mycket?
Maya: Heter man Matilda Linblom kan det aldrig bli för mycket!

Så rätt, Less is never more!

Ikväll är det klassträff, vi ska tälta :S men jag vet inte..vill inte riskera att bli sjuk nu. Maya pratade om skiva också, lockar mer...

Kommentarer
Postat av: yasmine ♥

det ska regna på fredag.. :/ fett synd alltså

vi väntar med spänning på bilder i bloggen! :D

2009-06-03 @ 14:37:29
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0