Söndag

Idag har jag städat mitt rum, rensat osv. Påsar med kläder som ska ner i källaren. Nu har jag plats för nytt, great! För imorgon ska jag shoppa..även om jag inte har pengar. Jag måste köpa lite till Gotland, bara en vecka kvar. Jag och mina tre blondiner Lollo, Sanna och Manuela ska ha det BÄST!

Ikväll ska jag kanske hem till Sofia och träffa tjejerna, dunderbra. Jag saknar att hänga, alla är ju så upptagna nu för tiden. Det går liksom inte att ringa och fråga "ska vi ses ikväll?" nu måste man ringa en vecka innan för att boka in sig. Jag som trodde vi skulle få mer tid efter gymnasiet? men nej nej.

Förresten! Jag och Oskar har facebookat vårt förhållande. Men vet ni vad han gör? Precis när det blivit officiellt så åker han till Japan(och sen förbi Kina)..hallåååå??eller han har ju iofs lovat att shoppa saker till mig, då är det kanske lite okej! Det ska bli spännande och se vad han kommer hem med iiiih. men vet ni när han kommer hem?om två veckor. och vet ni vad jag gör då?Jag åker till Skåne och sen Danmark. Det blir alltså tre veckor utan Oskar. Jag kommer sakna honom!

Idag kom Louise hem. Jag är glad. Vill du träffa mig imorgon? eller ingen fråga. Vi ska ses imorgon. Jag har ju som sagt lite att göra på stan..och jag vill ha sällis. Ringer dig ikväll. Puss


Kommentarer
Postat av: L

Jag kommer ge fan i att svara bara så du vet

2009-07-05 @ 20:51:51
Postat av: Ed

Tilda =D Vad roligt med Oskar! Jag blir glad. Hoppas att du har det bra <3 är det v. 29 ni ska vara på Gotland?

2009-07-06 @ 00:03:07
Postat av: Ed

Tilda =D Vad roligt med Oskar! Jag blir glad. Hoppas att du har det bra <3 är det v. 29 ni ska vara på Gotland?

2009-07-06 @ 00:03:44
URL: http://fantastiskafyra.blogg.se/
Postat av: ida!(pipen)

Tilda:)

Härligt att höra! :)

Jag ska minsan styr upp öregrund den här veckan! Det är på tiden! Fast vädret verkar väldigt svajjigt..? men ja, jag håller tummarna för BRA väder :)

Jag hör av mig när jag vet mer! :)

Puss

2009-07-06 @ 11:36:42
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0