Hemma



Hej Bloggi! Jag är tillbaka. Jag är hemma! Gotland, Kivik och hemma hos Oskar. Inte sovit hemma på två veckor. men nu är jag som sagt hemma. Gotland med Sanna och Lollo blev jätte bra. Manuela hoppade över resan..frågetecken liksom. Vi bodde på ett vandrarhem, Fängelset. Det var fest dygnet runt. Vi hade ju oroat oss för att vi inte hade någon musik. men det var ju verkligen inget problem. Grannarna spelade hela tiden. Det blev nästan för mycket. Det gick inte att sova om man inte var död efter en utekväll. Helt död blev jag två gånger. Det räckte bra. Jag ville inte göra om förra året. Nu sov jag inte bort dagarna. Det blev fika, promenader, affärer, sol, bio och annat mys. Tack Lollo, Sanna, Georg och Martin för en toppen vecka!

Kommentarer
Postat av: julia

Åh vilen fin länning, vart har du köpt den :o

2009-08-23 @ 20:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0