Måndag

Jag och Lollo var tidigt på stan. Första timmarna fixade vi en massa viktiga saker. Sen kunde det roliga börja. Första affären blev New Yorker. Jag gillar New Yorker! Det är billigt och bra, man kan göra riktiga fynd! t.ex. så köpte jag en kjol för 79 kr och ett linne för 40 kr. Hur bra som helst. Jag skulle gärna köpt mig en bikini också. det fanns många fina. Förra året köpte jag en bikiniöverdel som bara kostade 10 kr, toppenbra. Heja New Yorker!

Efter några timmar dök Sanna upp. Vi fikade och planerade Gotland. iiiiihh det är snart. Jag är taggad!!

Efter fikapausen blev det mer shopping. En blus och t-shirt från h&m..och en t-shirt och kofta från gina tricot. Jag kanske visar imorgon om jag får tid. Nu ska jag hoppa i säng. En dag imorgon också. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja gärna! Vad sägs om imorgonkväll? :) <3 J

2009-07-07 @ 11:51:03
URL: http://jennycarolina.blogg.se/
Postat av: ida!(pipen)

I miss you :)

2009-07-07 @ 14:55:44
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0