Tisdagen

Hejj! Igår var en stressig dag. Började dagen med att slå in julklappar..sen möte med pm-gruppen. Efter mötet åkte jag Och Louisen ner på stan. Köpte sista julisarna :) ..sen hem till mormor där Rosel och Amanda befann sig. Vid sjutiden kom mamma..då åkte vi till Ikea. Inhandlades jullgranskulor, julpapper mm. Slutligen hem till Oskar. Men jag kunde inte slappna av..så Oskar fick skjutsa hem mig. Var uppe till två och fixade med saker. Så nu är jag lite tröttis. Men får lägga mig tidigt ikväll!

Nu ska jag försöka hinna slå in julisarna som är kvar. Jag har ungefär två timmar på mig. Sen börjar jobbet. Hoppas jag får sluta tidigare mihi. KrAm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0