Plugga plugga

Hej bloggi! Idag väntar P L U G G. Så himla tråkigt men man måste. Skulle hellre vilja springa på stan och kolla julklappar, sånt är mys. Skönt att jag typ är klar med julklappslistan också. Har dock funderat fram och tillbaka på Oskars present..riktigt svårt. Men nu har jag kanske kommit på något mihi. Synd att jag inte kan skriva vad det är. Oskar gulle checkar ju bloggen då och då.

Inatt jobbar jag..känner mig inte speciellt taggad. Har en känsla av att jag kommer få sluta tidigare..och då känns det liksom ovärt att jobba tre timmar överhuvudtaget. Men hoppas det blir full rulle.

Helg snart weeei. Ska dock jobba fredag natt. Men fredagar är okej. Kul med alla fulla människor haha. På lördag ser planerna lite oklara ut. Pappa pratade om att åka till Stockholm..men jag hoppas det blir nästa helg istället. För på lördag vill jag se Jennifer och dom andra spela tennis. Tydligen någon viktig match. Så hoppas jag kan vara på plats och heja! :) Lördagkväll ska jag festa galet. Min sista festdag det här året. Jag jobbar nämligen varje helg..plus jul och nyår. Pratat lite med Fanny (saknat henne)..och det blir antagligen förfest hemma hos henne. Super!

Men plugg var det. Kram på er!


Vill hellre springa på stan och shoppa hiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0