It-bag

Jag har gått och tjatat om en Mulberry BAYSWATER i fler månader nu. Den skulle passa så perfekt på mig hihi ;) ..men usch va den kostar. La undan 2000 kr idag. Bara 6000 kr kvar då... Mycket pengar för en väska. Vet att många kommer vara emot köpet..har redan tagit snacket med mamma, Oskar, Jenny med flera. Och i början var Oskar helt emot det. Han brukar säga att jag ska investera i mig själv. Nu tycker han dock jag är värd väskan..med tanke på mina hemska jobbtider. Jag jobbar nätter, helger, jul och nyår. Sämst.

MEN! Ingen panik. Lägger undan pengar när jag får extra över. Har ju andra saker som går före väskan..resor tex. :) Bays bays bays, någon gång blir du min...


Kommentarer
Postat av: Ågren

JAG TYCKER DU SKA KÖPA DEN! DU ÄR VÄRD DEN!!! iiih jag vill ockås ha den så tveka inte! alla tjejers dröm ju!! :D

2009-12-09 @ 21:18:12
Postat av: Tilds

:D :D :D HAPPY!!!

2009-12-10 @ 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0