Drömmen om Edward

Förresten! Natten till idag drömde jag världens konstigaste dröm. När jag berättade för Oskar kom vi fram till att jag kollar för mycket på tv mihi...

Först befann jag mig på Paradise Hotel. Haley (från One Tree Hill) lurade mig så jag blev utskickad. Sen blev jag kidnappad av några tidigare deltagare. De ville att jag skulle hjälpa till och attackera Ph med en armé hundar (från disneyfilmen Up). Men det ville inte jag..så jag förvandlades till en svan (Svanprinsessan) och rymde. Sen träffade jag en tecknad groda (Svanprinsessan). Grodan hjälpte mig till Ph-ön. Jag skulle varna deltagarna. Men innan skulle jag hitta Edward (från Twilight) i skogen. Han skulle hjälpa mig hihi.

...sen ringde Oskar och väckte mig. Fick aldrig något bra slut på drömmen. Men jag och Edward räddade säkert hela Paradise Hotel haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0