Snäll-Tilda tillbaka!

Blev inget inlägg igår. Jag sov hos Oskar hela dagen. Min bästa Oskar!!! Han var verkligen så snäll som stod ut med fullis-tilda i lördags. Det blev för mycket för lilla mig.

Lördagkvällen började hemma hos Hanna, birthday girl, som bjöd på middag. B Ä S T ! Vid elvatiden skjutsade mamma in mig och Louiie till stan. Saluhallen som gällde. Det är väl typ där mitt minne börjar krångla. Kommer i alla fall ihåg att vi började med en shot. Sen lämnade vi våra grejer i vipen. Sen träffade jag Oskar som fick hålla koll på mig och alla mina saker. När jag blir full brukar jag alltid tappa bort saker. Jag tappade faktiskt bort mina skor..men dom är hos Hanna. Tur det! Sen trodde jag att jag att jackan var borta...
Jag: Min jacka är borta!!
Oskar: Du håller ju i den.
Jag: Aha..


Och bankomatkortet...
Jag: Mitt kort är borta!!
Oskar: Nej, kortet ligger i väskan.

Och mobilkortet...
Jag: Mobilkortet är borta..
Oskar: Nej, kortet sitter i mobilen.


Sen gick vi förbi Burger King där jag brukar ställa min cykel...
Jag: Min cykel är borta..någon har tagit min cykel!!!!!
Oskar: Men du fick ju skjuts av din mamma..
Jag: Aa juste!


Hahah fyy jag hade noll koll. Tur att Oskar var med mig..annars hade allt försvunnit..:P Kvällen slutade i alla fall med att vi tog taxi hem till Oskar. Jag kunde inte gå. Hemma hos Oskar somnade jag i trappan. Och när jag fick en macka som Oskar, fining, gjort till mig sa jag att det var för lite smör och kastade mackan på honom. Fyy vilken dummis jag var. Sen däckade jag i sängen.

Det första Oskar sa när vi vaknade var "åhh nu är snäll-tilda tillbaka!!"

Jag var omöjlig..och det fick Oskar stå ut med. Hade sån himla ångest igår när jag vaknade. Stackars Oskar! Min fina fina pojke. Pussade och kramade honom hela dagen. ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha skönt att höra att jag inte är ensam =D Jag kan verkligen också va sådär förjävlig efter en utekväll =P

2009-12-08 @ 15:58:45
Postat av: Madde

Hahahahaha vad jag skrattade när jag läste det här. Vilken attityd du har fått, pinglan.

Puss på dig

2009-12-09 @ 21:49:42
URL: http://madeleinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0