Trevlig helg!

Idag har jag haft en mysig men stressig dag. Solat, tränat, pluggat, lunchat med Lollo och letat kläder. Köpte en tröja och ett par örhängen. Hittade en fin kavaj också..men känner att jag inte har tillräckligt med pengar. Måste först och främst fixa alla julklappar.

Morgondagen som var lite oklar har nu planerats. Jag åker med m och p till Stockholm. Missar Jennifer och tjejerna när dom spelar tennis. Tråk. Men det får bli en annan gång! :) Håller tummarna för er. Good luck!

Efter Stockholm åker jag hem till Hanna som bjuder på kalas. Hon fyller 19 år. Partyy! Vid elvatiden drar vi in mot stan. Träff med Jenny, Manuela och Oskar. Puffisar <3

Nu ska jag börja fixa mig..byta kläder och sminka mig lite. Jobbar 00.45-05.15 ...kommer bli en tuff natt. Men så är det. KrAm KrAm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0