14e december

Gokväll bloggi! Idag har jag haft en heldag med U N D E R B A R A boyfriend. Blev upplockad vid elvatiden imorse. Sen bar det av mot Ikea. Oskar skulle köpa lite grejer till hemmet..familjen håller på och renoverar. Vi blev nog båda lite sugna på att flytta hemifrån. Kanske nästa år? Jag vill ju plugga i Borås hihi. Oskar hamnar i Jönköping I hope! Bara 6 mil mellan Borås och Jönköping. Det kan jag leva med.


Så här får mitt rum gärna se ut.

Efter Ikea åkte vi till stan. Lunch på Barrista och julklappshandling. Kan tyvärr inte avslöja julisarna. Vet ju inte vilka som kikar in här? ...men efter jul kanske jag kan visa bilder ;)

Nu ska jag fixa mig..sen träff med b-friend igen. Vi tänkte fortsätta se Trolltider. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0