Att göra liksom

Om man är arbetslös och fattig...hur ska man då ha råd med studielitteratur för 1347kr?Tur att man har mamma och pappa. Hur ska man klara en distanskurs utan dator?Tur att jag har brori. Min dator var ju som sagt med om en olycka, dumma mig. Men lillebror befinner ju sig i skolan under dagarna,perfa. På måndag börjar jag, spännande. Men hmm..lite tokigt att böckerna dyker upp om en vecka. Så går det om man är sent ute. Att jag aldrig lär mig?Jo nästa gång det är något ska ja vara tidigt ute!

Imorgon har jag min sjunde körlektion, kvart över nio på morgonen. Usch va tidigt. Ja, jag vet att jag har blivit för bortskämd när det gäller att sova. Men nu är det slut på "lovet". Köra bil, plugga teori, distanskurs, träna och söka jobb står på min "att göra" lista. Bara att ta tag i det.       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0