Why walk when you can dance

Min dag började med en springrunda. Jag lånade mammas shuffle med peppmusik, fastnade speciellt för "When love takes over". När jag kom hem trodde jag att jag var död, men energin fanns kvar. Jag hoppade och dansade runt i hela lägenheten. Ibland är det skönt att vara ensam hemma.

Den här veckan sätter alla danskurser igång, jaaa äntligen!! Jag måste röra på mig. Men men men, jag vet fortfarande inte vad jag vill dansa. Jazz, balett eller disco?hmm..det får visa sig. Jag tänkte i alla fall gå på audition på lördag. Anna och Maya kanske också hänger på, yeey.

Nu tillbaka till körkortsboken. Bye bloggi. 


Kommentarer
Postat av: louise

ska du på audition på lördag när du ska dynga på fredag? ;)

2009-09-01 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0