Ge mig en dator!

Jag är dålig på att uppdatera bloggen. Jag vill!!! men kan inte..min dator är sönder. När jag får en ny(om jag får en) så lovar jag att blogg hela tiden. Jag måste iofs fixa dator på något sätt. Jag ska läsa en distanskurs på universitetet..och det skulle underlätta med en dator. Distanskurs är det jag tänkt göra i höst. Jag jobbar även på att ta körkort. Idag hade jag min första lektion på körskolan. Bara 14 lektioner kvar nu då...

Jag har kommit igång med träningen igen. Det känns bra. Jag, Maya, Anna, Sofia, Jenny och Teresia ska uppträda på lördag. ROCK OUT i stadsträdgården. På fredag ska vi jobba som funktionärer under festivalen. Jag kommer förvandlas till en riktig rocker maha.







Suddigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0