Twilight

Igår hade jag en myskväll med mamma. Mat från Amazing thai, godis och Twilight. Mamma har äntligen fått ett hum om vad Twilight är. Hon blev nästan lite sugen på att läsa böckerna. Hoppas hon gör det nu, för det var svårt för mig att inte berätta vad som händer iiih. Jag vill läsa mer om Bella och Edward. Men nu är det slut. Jag har läst ut alla fyra böcker, och jag har drömt om vampyrer natt efter natt. Ibland är dom goda, men oftast onda. Ibland är det jag som är vampyr och ibland blir jag jagad. Jag har iofs inte bara drömt. När jag har vaknat upp liggandes brevid Oskar har jag tänkt "tänk om han förvandlats till en vampyr, han kanske hugger mig när som helst" ..men nej det har han inte gjort än så länge. Bara attackerat mig med pussar miih.

Nu ser jag fram emot andra filmen, New Moon, som har biopremiär den 20 november.


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag ska jobba måndag, tisdag men inte onsdag för då ska jag köra halkbana :) sen ska jag jobba torsdag och frdag :)

2009-08-30 @ 19:23:58
URL: http://jennycarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0