Onsdag

Idag var tänkt att jag och lollo skulle fika på stan, men hon fick förhinder. Istället sitter jag med körkortsböckerna framme. Nu ska jag ta tag i det här. Plugga så mycket bil jag kan innan kursen på universitetet börjar. Det är min plan. Men nu kom jag på en annan sak...jag måste ju till stan. Jag måste hitta en stor grön skjorta. och vad ska jag med en stor grön skjorta till? eeh jo scenkläder ni vet. På lördag ska vi ju dansa. ROCK OUT! så om någon har en stor grön skjorta..hör av er till mig!

Det är ju sol ute. Jag vill typ ha en glass...men bara "typ" som sagt. Något annat gott skulle inte heller vara så tokigt.


Jag vill ha tillbaka Igloo!



Kommentarer
Postat av: yasmine ♥

iglooo <3 :(

2009-08-19 @ 14:01:28
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0