Strawberry blonde?

Idag bokade jag och Louisen färgtid. Louise ska bara färga utväxten, men jag vill prova något nytt. Jag försökte förklara hur jag ville ha det...
-Jag skulle vilja färga håret i typ guld. Och några ljusa slingor på det.
- Okej, lite jorgubbsblond alltså.
-Jordgubbsblond?ja kanske det.

Sen frågade Louise mig...
-Vad är jordgubbsblont?Är inte det typ rött?Låter ju som rött.
-Hmm jag vet faktiskt inte, men rött kan det väl inte vara?eller det hoppas jag!

Nu har jag googlat "Strawberry blonde" och så här vill jag ha det, det skulle jag gilla!




Men inte så här...



Jag hoppas att hårfrisören tänker mer blont än rött, annars kommer jag verkligen se ut som en jordgubbe. Jag tycker iofs rött hår är fint..men passar inte på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0