Marknad och organisation är lika med Pingpong...

Imorgon börjar distanskursen. Hjälp hjälp hjälp. För er som inte vet kan jag ju berätta att jag ska plugga Marknad och organisation. Marknad och organisation är halva företagsekonomi. Nästa termin tänkte jag gå fortsättningen Ekonomi, redovisning och analys..och voila! Jag har gått företagsekonomi!

Idag utforskade jag Pingpong, ett program som används vid distanskurser. Jag fick panik. Det var så mycket att förstå. Pappa lär få en hel del samtal från mig från och med nu. Han kommer bli tokig. Men jag behöver hjälp. Pingpong är ingenting för en oteknisk person, så som jag, men jag är redo att ge det en chans.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0