Ida har flyttat

Igår ringde Ida och brättade om Sollefteå, hennes nya hem. Hon har fyllt kylen med skinka och skafferiet med pasta. Och igår skulle hon äta kyckling till middag. Jag började fundera på vad ja skulle köpa...satt och konverserade med mig själv hemma hos Oskar. Skinka eller ost?mm för när ja flyttar hemifrån ska ja leva billigt. Men sen kom ja på att varma mackor (typ) är min favvomat..så ja måste ju ha både skinka och ost. Ja får dra in på något annat. Och något annat är inte godis, så det så.
  



Hoppas du får det bra nu vännen. Lycka till!


Kommentarer
Postat av: ida(pipen)

Det var riktigt gott med kyckling ska du veta :D

hihii :D

Jag har träffat lite folk nu iaf :)Mina roommates har inte komit än(dom kommer väll under söndagen) men det var chillparty i vår lokal ikväll och många IKK-are som kom! :)

Var lite konstigt att inte känna en kotte, det var måna nya namn(jag har glömt alla!) och baara lära känna varandra snack. Saknade er! kändes konstigt att va på fest utan er!

+jag var yngst där. Kände mig såååå ung och oerfaren:P Det var iofs en till 90 som ska börja i samma klass som jag me han inte prata ngt med henne:P

men seriöst, alla var typ 24+, Scaryyy!

och vilka festmänniskor. dom har festat varje kväll sen i Onsdags fick jag höra...nej usch. det är inget för mig!!!

Men du, kolla in min blogg ser du lite bilder på rummet o så:) ska ut o fota i "stan" imorgon hade jag tänkt :P

puss!



2009-08-30 @ 00:42:27
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0