Fotografering

Ni kan talet strykas från "att göra"listan. Det gick sååå bra! förvånadsvärt bra, jag är nöjd. och ikväll ska engelskan göras. så imorgon kan jag börja slappna av. eller nej juste. Projektarbetet!!!panik?lite kanske...men jag ska tänka positivt. Det här klarar vi mayiie. I fredags gick det i alla fall bra. Emma hjälpte oss och fotade till tidningen. Anna och Maya till Almoust Famous.Sofia, Ida, Robin och Pontus till Grease. Jenny Wes och Cissi till Stolthet och fördom. Harry och Ted till Brokeback Mountain. Maya och Jenny till Walk the line. Noomi till Breakfast at Tiffanys.Jag, Madde, Magda och Sanna till Sex and the city. Sanna till Legally blonde. Oskar och Bergis till Boondock Saints. Magda, Malin och Helena till Gossip Girl. Tack för hjälpen!



smakprov från fotograferingen...
Magda, Malin och Helena.

Kommentarer
Postat av: lövet

JAG VILL SE MER BILDER!!

2009-04-07 @ 00:47:00
Postat av: Tingan

det kommer :D

2009-04-08 @ 02:23:35
URL: http://tingalingan.blogg.se/
Postat av: Noomi

varje gång Celsiusfolk ser mig, ser jag ut som Audrey Hepburn, komiskt. =)

2009-04-08 @ 10:46:29
URL: http://noomif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0