Maya och Jenny, jag vill(måste) prata med er!

Nu har jag lagt upp några bilder från fotograferingen. Bilderna kommer hamna i min och mayas tidning, vårt projektarbete. Det går framåt med tidningen! Vi har samlat in allt som behövs. Nu är det bara att knyta ihop allt...men det kommer ta tid. Jag känner mig stressad! och jag känner att jag och may behöver prata, en update. Plus att jag saknar min Puff.

Det är mycket nu! Mamma var snäll och gjorde en "kom ihåg"lista tilll mig. Sju punkter. En är struken. och imorgon ska nästa strykas. Jag ska fixa nytt pass...eller jag måste! annars blir det inge London. Jenny, få inte panik. Det ordnar sig! och varför svarar du inte när jag ringer??hallå!? Jag behöver prata med dig.Viktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0