Fast and Furious

Hej bloggi! dålig uppdatering...jag vet(skyller på att jag har sovit borta två nätter). Men nu är jag hemma igen, dags för plugg och annat tråk. Innan tänkte jag berätta lite om vad som hänt, en uppdatering. Det mest otippade, JAG HAR ÖVNINGSKÖRT! eller det var väl på tiden kanske? Pappa drog min nästan till bilen. så nu är det gjort. och det gick faktiskt bra. Jag kan nästan säga att det var kul också. I alla fall tillräckligt kul för att jag ska vilja köra igen. Torsdag, Fredag och Söndag har jag lovat pappa. och efter att ha sett Fast and Furious har jag blivit riktigt taggad. Jag, Manuela och Sanna såg filmen på bio idag. och Manuela tror att vi kommer vara som Toretto och O'Connor i sommar. Det tror jag med.




Kommentarer
Postat av: Anonym

VART HAR DU SOVIT DÅ, DIN JÄVLA SNUSKHUMMER!

2009-04-08 @ 18:07:41
Postat av: Tilds

Men louise(min bästis, svårt att tro kanske?), det vet du!

2009-04-09 @ 00:00:04
URL: http://tingalingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0